מה הקשר בין קורונה לאפריקה?

מה הקשר בין קורונה לאפריקה? ובכן, כרגע אין כל כך קשר.


כשנגיף הקורונה משתולל באסיה ומאיים על אירופה, טיול לאפריקה יכול להיות יעד מעולה בתקופה זו.

נגיף הקורונה השבית את התיירות למדינות אסיה וכעת הוא מאיים על אירופה. מקרי קורונה נרשמו גם באוסטרליה, בארה"ב וישראל ואמצעי זהירות והגבלות שונים ממשיכים להינקט בכדי למנוע את התפשטות המחלה.

בין הכותרות המדאיגות על הקורונה אנחנו תוהים מתי המצב ישתפר או יעבור וגם איפה אין קורונה ולאן לטוס בקיץ?

אנחנו באפריקני ממליצים כמובן על אפריקה!

עם מגוון לא מבוטל של מדינות, אפריקה מציעה טיול פסטורלי המשלב ספארי, טבע עוצר נשימה, מקומות לינה מפנקים ובעיקר חופש.

הגורילה שהמליצה על טיול באפריקה - תערוכת התיירות IMTM.

אז מה אפשר לעשות באפריקה?

טיול לדרום אפריקה יציע טיולי ספארי בשמורות פרטיות, נסיעה בדרך הגנים היפיפייה, שייט לוויתנים, צפייה בפינגווינים וצלילה עם כרישים. תוכלו לצאת לסיורי יין בעיירות היין הרומנטיות ולטייל בקייפטאון הססגונית.

אתיופיה תחשוף אתכם לשבטים ותרבויות מרתקות ובוטסואנה – המדינה עם ריכוז הפילים הגדול בעולם,  תציג לכם טבע עוצר נשימה בשמורות הרבות שלה. תוכלו לשוט בנהר הצ'ובה בשקיעה או להנות משייט בקאנו בדלתת האוקוונגה המיוחדת.

טיול לקניה וטנזניה בקיץ יוביל אתכם לחוויית ספארי מרתקת שתכלול גם את הנדידה הגדולה, אחד מהאירועים המרגשים ביותר הקורים בטבע: עדרים עצומים של בעלי חיים עושים את דרכם משמורת הסרנגטי ולבסוף חוצים את נהר המארה שבשמורת מסאי מארה.

מדובר בחוויה עוצרת נשימה והיא עשויה גם להיות בחירה מצוינת עבור מי שמחפש לאן לטוס עם ילדים.

אם תרצו לראות גורילות ושימפנזים, טיול לאוגנדה או רואנדה יהיה המקום האידאלי עבורכם. באוגנדה תוכלו להנות גם מרפטינג בנהר הנילוס הסוער ומטיולי הליכה בהם ניתן לראות מגוון פרימטים.

מפלי ויקטוריה האדירים יכולים להוות עבורכם תוספת מדהימה כחלק מטיול בדרום אפריקה, בוטסואנה או נמיביה או כיעד בפני עצמו בטיול לזימבבואה או זמביה. מפלי ויקטוריה נחשבים לאחד מהמפלים הגבוהים בעולם ומעבר ליופיים המדהים הם מציעים גם מגוון גדול של אטרקציות (לכתבה על מפלי ויקטוריה והאטרקציות שלהם לחצו כאן)

טיול בנמיביה יחשוף בפניכם נוף מדברי מיוחד שלא דומה לשום דבר אחר, הדיונות האינסופיות, החולות הזהובים והמרחקים העצומים של נמיביה הופך אותה ליעד מיוחד במינו בו תוכלו לבקר בפארקים הלאומיים שלה ולהנות מטיולי ספארי, סיורי הליכה ואטרקציות שונות.

ואולי תרצו לעשות חופשה באי אקזוטי?

איי סיישל ומאוריציוס מציעים חופשה חלומית המשלבת בטן גב עם הרבה פעילויות בהן: טיולי הליכה, סקי מים, גלישת רוח, גלישת גלים ועוד. האיים האלו מאפשרים חוויה מיוחדת ונחשבים לאחד המקומות המומלצים לירח דבש.

מוזמנים לקרוא עוד על האיים הללו:

לכתבה על איי סיישל

לכתבה על מאוריציוס

איי סיישל, לה דיג
איי סיישל, לה דיג

 

לכתבות נוספות על טיולים באפריקה  לחצו כאן

להזמנת טיול פרטי לאפריקה השאירו פרטים באתר או התקשרו.

keyboard_arrow_up Call Now Button
טיול באפריקה עם אפריקני