טיולי יום בקייפטאון והסביבה

טיולים פרטיים

לאחר ארוחת הבוקר תתחילו את נסיעתכם לכף התקווה הטובה, הנסיעה אל כף התקווה הטובה היא אחת הנסיעות המרתקות – הנופים שתראו בדרך ישאירו אתכם פעורי פה.

תסעו לאורך החוף ותעברו את Clifton ואת Camps Bay, תעצרו בתצפית ב Llandudno לפני שתמשיכו אל Hout Bay – עיירת דייג ציורית עם נופים של ים והרים.

  • ישנה אפשרות לעשות שייט באי עם כלבי ים – אפשרות זו תלויה במזג אויר וכן היא אינה כלולה במחיר.

 תמשיכו בדרך של  Chapman’s Peak – גם כאן תהנו מנסיעה בדרך יפיפה לאורך החוף עד שתגיעו Cape Point ול Good Hope Nature Reserve בה ניתן להתרשם מצמחייה עשירה, מגוון ציפורים, אנטילופות אנדמיות וזברות.

ה Cape Point היא נקודת המפגש של האוקיינוס האטלנטי עם האוקיינוס ההודי והנקודה הדרומית ביותר, קחו לכם כמה זמן להתפעל מהנוף הזה.

לאחר מכן תוכלו לנסוע לארוחת צהריים במסעדה בקרבת מקום שכן אחריה תצאו לבקר במושבת פינגווינים שנמצאת ב Boulders Beach. מקום זה הוא ביתם של הפינגווינים האפריקאים, כדי לאפשר להם להמשיך באורח חיים רגיל ולתת למטיילים הזדמנות לצפות בהם, ישנו שביל בו ניתן ללכת מבלי להפריע להם. השביל מאוד קרוב אליהם וניתן לראותם ממש מטרים ספורים ממנו. במושבה ישנו גם מרכז מידע בו ניתן לבקר ולגלות עוד על הפינגווינים.

לאחר מכן תמשיכו אל הגנים הבוטניים של Kirstenbosch , גנים אלו מפורסמים מבין 8 גנים אחרים בדרום אפריקה ונודעים בכל העולם בשל הצמחייה המיוחדת והיופי שלהם אל מול נופים הרריים בהם הר השולחן.

הגנים נוצרו על מנת לשמר את הצמחייה המיוחדת של דרום אפריקה.

לאחר מכן תחזרו למלון לארוחת ערב ומנוחה.





טיול טעימות יין

לאחר ארוחת הבוקר תגיעו אל סטלנבוש, עיירה רומנטית מקושטת בכרמים ונודעת בתעשיית היין שלה.

כשתטיילו בעיירה תוכלו להתרשם מעצי האלון, מהארכיטקטורה העתיקה והאוירה הנעימה ששוררת במקום.

תגיעו גם אל פראנצ'יוק, עיירה רומנטית נוספת שמתמחה בייצור יין, כאן תוכלו לטעום ממגוון יינות טעימים ולהנות מנופים של כרמים לצד מבנים ובתים בסגנון צרפתי, זאת מכיוון שבמאה ה 17 גרו כאן צרפתים.

מלבד הארכיטקטורה הצרפתית, גם המטבח הוא בסגנון צרפתי ומציע חוויה קולינרית מעולה, תוכלו לבחור במסעדה בהתאם לרצונותיכם – המסעדה אינה נכללת במחיר הכולל.משם תיסעו למלון שלכם באיזור קייפטאון








שייט לוויתנים

מוקדם בבוקר נציג ייקח אתכם אל הרמנוס, עיירה נחמדה ליד הים הנחשבת לאחת המקומות האידאליים לצפייה בלוויתנים. הנסיעה להרמנוס לוקחת כשעתיים וחצי בהם תוכלו להנות מהנופים שבדרך.

העונות הטובות ביותר לצפייה בלוויתנים הם יוני – דצמבר.

משך השייט יכול לנוע בין שעה וחצי ל 3 שעות וניתן להתקרב ללוויתנים עד ל 50 מטר מהם. הלוויתנים לעומת זאת יכולים להיות סקרנים ולהתקרב, זאת הזדמנות מצויינת לצפות בהם ולהתפעל מגודלם הרב.

לאחר השייט תוכלו לטייל  בהרמנוס ולאכול ארוחת צהריים באחת המסעדות לבחירתכם החופשית. תוכלו גם לטייל בשביל המפורסם Cliff Path שעובר בצוק ומהווה נקודת תצפית טובה על הלוויתנים.

מאוחר יותר תחזרו לקייפטאון לארוחת ערב ולינה.

לצד האפשרות לשכב בנוחות ולהתפעם מהיופי והשלווה של המקום, תוכלו להנות גם מפעילויות נוספות.

מי שמחפש לראות מקרוב שימפנזים באוגנדה עשוי להנות מחוויה יוצאת דופן, הלודג' נמצא במקום נודע באוכלוסיית שימפנזים גדולה ולכן ניתן לצאת לטיולים בעקבותיהם ולהתבונן בהם בסביבתם הטבעית, בנוסף ניתן לבקר במרכז ההצלה לשימפנזים.

מעבר לאלו אפשר לצאת לטיול ספארי, לטייל בפארק הלאומי סמיליקי (Semliki), להתבונן על הרי רוונזורי (Rwenzori), לבקר במערות Amabere ga Nyina Mwiru, וכן בשמורת הביצות של ביגודי (Bigodi) המושכת אליה ציפורים ססגוניות רבות.

זאת ועוד כדאי לעשות גם מסלולי הליכה או שייט בקאנו באגם קרייטר, שאגב הוא אחד מהמקומות הטובים ביותר לעשות בו שייט באוגנדה. בנוסף, אפשר לקחת חלק בסדנאות אמנות מקומית כמו קליעת כובעים, מזרונים וסלים וגם לצאת לסייר בקרב קהילות המקומיות, בבתי הספר ובשווקים המקומיים.

Crater Safari Lodge הוא לודג' מרהיב המציע מגוון פעילויות לצד רוגע ושלווה, לא סתם הוא לודג' עתיר פרסים.

צלילה עם כרישים

מוקדם בבוקר נציג יקח אתכם לשניקרול עם כרישי עמלץ לבן באזור הרמאנוס- פעילות ל ¾ יום.

סיור קולינארי בקייפטאון

מוקדם בבוקר נציג ייקח לסיור קולינארי רגלי בקייפטאון

https://capefusiontours.com/cape-town-eats-city-walking-tour/

 

סיור גורמה בקייפטאון

ניתן לגלות רבות על תרבות מסוימת על ידי טעימה מהמטבח שלה. בסיור זה המשלב את ההיסטוריה של דרום אפריקה יחד עם הטעמים המיוחדים שלה תבינו מה הופך אותה לכל כך מיוחדת.

תטיילו ברחובות קייפטאון דרכם תחוו את ההיסטוריה, האנשים והמטעמים שלה, תעצרו במספר מקומות כדי לטעום מנות שונות. השילובים המעניינים של המאכלים שאתם צפויים לטעום מגיעים מהקבוצה האתנית Cape Malay  שהגיעו לדרום אפריקה כעבדים ממדינות אינדונזיה, מלזיה, סרי לנקה, הודו, מדגסקר ומזרח ומערב אפריקה. כתוצאה מכך, קייפטאון קיבלה לחיקה גם את המטבח המיוחד של ה Cape Malay. אחת המנות המפורסמות של קבוצה זו היא ה "samosas" מאפי בצק מטוגנים עם מילוי.

סיור בשכונת BOKAAP

הסיור מתחיל ממבט על ה"Bo – Kaap" – אזור שהפך לביתם של מוסלמים ועבדים רבים ששוחררו עם סיום העבדות. בסיור זה תגלו את התרבות המיוחדת, סגנון החיים האופייני לקהילה זו וכיצד הם תורמים להתפתחותה של דרום אפריקה. תבקרו במוזאון ובמרכז התרבות אשר פועל לקידום העצמתם הכלכלית של חברי הקהילה בעזרת שירותי תמיכה ויזמות בתחום האמנות והתרבות.  תגלו את האמנות המקומית ותוכלו להתרשם מעבודות עץ וקדרות. 

לצד השהייה בלודג', כדאי לצאת לטיול ספארי בפארק לאורך ה- Buligi Circuit ולהנות ממגוון חיות הפרא המסתובבות בחופשיות.

למי שמחפש הרפתקאות נוספות – כדאי לעשות טרק לקצה המפלים וליהנות מהנופים תחת הערפל שנוצר מנתזי המים של המפלים.

מדובר בלודג' שהוא לחלוטין שילוב בין הנאה ורגיעה ולכן הוא מתאים מאוד לאלו המעוניינים לנוח או לחפש הרפתקאות, או גם וגם.

טיסה במסוק מעל קייפטאון

לראות את קייפטאון ממעוף הציפור, טיסה בהליקופטר

keyboard_arrow_up Call Now Button
טיול באפריקה עם אפריקני