ספארי טנזניה

טיולי ספארי פרטיים לטנזניה

טיולי ספארי בטנזניה

טנזניה היא מדינה במזרח אפריקה, על חופו של האוקיינוס ההודי. היא גובלת בקניה, אוגנדה, ברונדי, רואנדה, קונגו, מוזמביק, מלאווי וזמביה. כישות מדינית עצמאית טנזניה היא מדינה צעירה שנוסדה ב-1964 כתוצאה מאיחוד בין טנגניקה לאיי זנזיבר, אך המורשת התרבותית וההיסטורית וערכי הטבע המרהיבים, עתיקים ועשירים מאוד.

אחת המדינות הכי מגוונות באפריקה

לטנזניה יש מגוון גיאולוגי וביולוגי עצום. בשטחה נמצאת הפסגה של הקילימנג'רו, ההר הגבוה ביותר ביבשת אפריקה, המתנשא לגובה של 5,895 מ' ומקיים מערכת אקולוגית ייחודית ותופעות נוף וטבע שלא תמצאו בשום מקום אחר באפריקה. למרגלות הקילימנג'רו תמצאו את אזור השימור נגורונגורו שמהווה את הטריטוריה העיקרית בה חי שבט המסאי בטנזניה. בני המסאי הם מהמפורסמים בשבטי הנוודים של אפריקה ונחשבים לאטרקציה אנתרופולוגית בזכות התרבות הססגונית והמיוחדת שלהם.

הפארק הלאומי סרנגטי הנחשב לאחד מאתרי הספארי הפופולאריים בעולם, ואחד המקומות היחידים באפריקה בהם ניתן לפגוש את כל 'חמשת הגדולים' (האריה, הברדלס, הפיל, הקרנף והתאו) בתוואי שטח אחד, בנוסף להרבה מאוד חיות אפריקאיות אחרות, כמו למשל ג'ירפות, זברות, תנינים והיפופוטמים.

בפארק הלאומי טרנגירי תוכלו לפגוש את אחד מעדרי הפילים הכי גדולים שנותרו בטבע. בנוסף ידוע פארק זה בעצי הבאובב האדירים שלו ובמגוון יוצא דופן של מיני ציפורים – למעלה מ-500 מינים שונים של ציפורים נמצאות כאן.

אתר חובה נוסף לספארי הוא אגם מניארה שלצד חופיו עדרים רבים זברות, ג'ירפות ואימפלות. אם אתם בעניין של לצפות על היפופוטמים ממרחק קרוב אך בטוח, באגם מיניארה תמצאו את אחת מנקודות התצפית הטובות ביותר למטרה זו.  

ספארי בטנזניה ונופש בזנזיבר

שום סקירה על טנזניה לא תהיה שלמה בלי אזכור של זנזיבר. שרשרת האיים המפורסמת היא חלק בלתי נפרד מטנזניה, חלק שמוסיף לה מימד מסעיר במיוחד.אם החלק היבשתי של טנזניה הוא במהותו אתר מושלם לחופשת ספארי, הרי שבזנזיבר שם המשחק הוא נופש טרופי. נופש בזנזיבר יודע להציע כל מה שהאיים הקריביים יודעים להציע – וקצת יותר. חופים טרופיים עם מים צלולים ודקלים שגולשים לקו החול, אבל גם ריגושי ספארי שלא תמצאו באף אי טרופי אחר. אין ספק שזנזיבר זה אפריקה למתפנקים ושום טיול לטנזניה לא יהיה שלם בלי כמה ימים בארכיפלג הזה. אנחנו באפריקני מתמחים בטיולים בטנזניה ומציעים מגוון מסלולים הכוללים את הפארקים הגדולים ואת זנזיבר כאחד. אנחנו עורכים טיולי ספארי פרטיים בהתאמה אישית ללקוחות. הסטנדרט של אפריקני הוא גבוה במיוחד וכל טיולי הספארי שאנחנו מוציאים כוללים סידורי שינה מפנקים רק בלודג'ים יוקרתיים במיוחד.

 

ככה נראה חלק מטיול ספארי בטנזניה

לקוחות ממליצים

keyboard_arrow_up Call Now Button
טיול באפריקה עם אפריקני