לודג'ים למתפנקים

בואו לגלות את הקולקציית הלודג'ים המפנקים של אפריקני בדרום אפריקה

לודג'ים למתפנקים בשמורות פרטיות בדרום אפריקה

לפניכם קולקצית לודג'ים ברמה של 4 כוכבים, לאוהבי החיים הטובים

 

למה להזמין חופשה בשמורת ספארי פרטית?

שירות ונוחות –ארוחת בוקר במסעדה של השמורה כלולה במחיר.

מספר רכבים מצומצם – רוב השמורות הפרטיות לא מאשרות נסיעת ספארי עצמאית, ולכן רכבי השמורה יהיו היחידים שתראו. עובדה זו מבטיחה פחות תנועה, פחות תיירים ויותר טבע פראי.

תצפיותכיוון שיש מעט רכבים, מובטחת לכם תצפיות מצוינות כל הזמן.

מספר מוגבל של מבקרים – בכל נסיעה בספארי יש מספר מצומצם של נוסעים, מה שיבטיח לכם מושב חיצוני בג'יפ, ממנו אפשר לצפות בחיות בצורה הטובה ביותר.

צוות מקצועי – הנסיעות בספארי מתבצעות ע"י צוות מקצועי שידריך אתכם על החיות שתראו בדרך.

נסיעות בשבילים לא מסומנים – לרכבי השמורה הפרטית יש אישור לנסוע בשבילים לא מסומנים, דבר שאסור בתכלית האיסור בגנים לאומיים. לכן, המדריך שלכם יוכל לחפש את החיות במקומות המסתור שלהן.

ספארי לילה – ספארי לילה גם הוא ייחודי לשמורות פרטיות ומובטחות בו תצפיות מרהיבות.

טיולים רגליים בספארי – בעבור ההרפתקנים שבינינו, חלק מהשמורות הפרטיות מציעות טיולים רגליים מודרכים בספארי.

ילדים – הרבה מהשמורות הפרטיות מתאימות לילדים ומציעות שירותי בייביסיטר.

ראשית תשמעו אותם, את הרעש המרטיט העמוק, צלילם של ענפים נשברים בזמן שהם ניזונים, ופתאום הם יהיו סביבכם. ענקים אפורים ומאובקים – אמהות, אחים מגוננים, רכים נולדים, אולי אפילו זכר בודד בעל ניבים מרהיבים ביופיים. וברגע שתראו אותם, שום דבר לא יחזור לקדמותו. באותו הרגע תחוו את אפריקה הפראית בה מתהלכים הענקים.

Serondella משמעה "מקומו של הפיל", ואף שהות בלודג' המדהים הזה אינה שלמה ללא מפגש מיוחד עם הענקים העדינים הצועדים לאורך מסלול המים, ממקווה אחד למשנהו. הלודג' ממוקם באזור היובלים של נהר Monwana העונתי שבמרכז שמורת Thornybush Nature Reserve.

Serondella Lodge מציע חוויית ספארי מרשימה בחברת מדריכים מוסמכים ומקצועיים, לצד נוחות ופינוק של לודג' יוקרתי.

Serondella Lodge אידיאלי לחופשות משפחתיות או רומנטיות, ויכול לארח 8 אנשים לכל היותר ב-3 סוויטות וסוויטה משפחתית הכוללת 3 חדרי שינה. מכל אחת מהסוויטות נשקף נוף של הסוואנה או מקווה המים, וכולן בנויות בצורה המספקת פרטיות מירבית.

הסוואנה האפריקנית נראית במיטבה כאשר יש מים בסביבה בשפע. לכן, Waterbuck Lodge, הממוקם על שפך נהר באזור שטוח בדרום שמורת Thornybush, הוא יעד אידיאלי בו ניתן לחוות בחיים השופעים שהמים מושכים אליהם – לרבות עדר הפילים הגדול ביותר שבשמורה.

Waterbuck Lodge מושך אליו משפחות או קבוצות של חובבי ספארי. כל אחת מארבעת הסוויטות הממוזגות ממוקמת כך שהיא מספקת פרטיות מירבית ומציעה נקודות תצפית נהדרות על הסביבה הירוקה השופעת של הלודג'. הלובי וחדר האוכל מציעים נוחות ברמה גבוהה.

ארוחת הבוקר מוגשת במרפסת עץ נהדרת, שלצידה בריכה המשקיפה על שפך הנהר. כל אלה מרכיבים את הקסם של לודג' אינטימי זה.

הטל שנצמד לכורי העכבישים עם עלות השחר. העדר בתנועה בינות הדשא המוזהב שנע ברוח. אובך אחר הצהריים בו הנקבה השליטה מובילה את העדר לשתות מים. לכדו את הרגעים המיוחדים האלה המשתנים כל העת ב- Monwana Lodge – גן עדן לצלמים בלב שמורת Thornybush Nature Reserve.

Monwana Lodge מעניק חוויה אפריקנית אותנטית במיטבה: אור מדורה זוהר המחכה לאורחי המלון מתחת למרבד הכוכבים, אינטימיות לאור נרות במרפסת פרטית ממנה אפשר לתצפת על החיות, שירות אישי, מטבח ברמה בינלאומית ונסיעות ספארי מידי יום.

בלודג' יכולים להתארח עד 8 אורחים בסוויטות יוקרתיות שמספקות פרטיות לאורחיהן. Monwana Lodge אידיאלי בעבור מטיילים בודדים המחפשים את השקט והשלווה של לודג' קטן יותר, או למשפחה וחברים המזמינים את הלודג' כולו לעצמם.

עץ ה-Jackalberry (או: עץ הבנה האפריקני) הענקי האיקוני, מספק פירות והזנה לאינספור בעלי חיים, החל מהפיל והקרנף, הבבונים והאנטילופות, וכלה בזחלי פרפרים. עליו העבים וצילו המתפשט של העץ, מספקים מקום מפלט ומחסה מפני טורפים והחום בעבור ציפורים ויונקים.

בדיוק כמו שמו, Jackalberry Lodge  הוא מקום של רוגע ושלווה, מקום של שפע ומקום התכנסות לחברים ומשפחה. כאן, בלב שמורת Thornybush Nature Reserve, תמצאו נווה מדבר אלגנטי, המהווה את המקום המושלם להתחבר לאפריקה הפראית לנופיו של הרכס הצפוני של הרי Drakensberg.

מכל סוויטה נשקפים מראות נפלאים, מהמרפסת הפרטית או מהאמבט הפינתי שבחדר האמבטיה. מקלחת חיצונית נוספת תאפשר לכם להתרענן בעודכם מוקפים במראות ובצלילי הספארי.

keyboard_arrow_up Call Now Button
טיול באפריקה עם אפריקני