מלונות מומלצים בקניה לספארי מושלם!

לפניכם כמה מהמלונות והלודג'ים המעניינים והמפנקים ביותר בקניה

Elephant Bedroom Camp – קניה למתפנקים

Elephant Bedroom Camp הוא מחנה אוהלים יפיפה הממוקם על גדות הנהר Ewaso Nyiro שבשמורה הלאומית סמבורו. מיקומו הייחודי של המחנה אשר מוקף בשלל עצים וצמחייה מאפשר מפגש אינטימי לא רק עם הטבע הפראי של קניה אלא גם עם בעלי החיים שלה – קופים, פילים, נמרים, אריות וציפורים מגיעים לבקר לעיתים קרובות במקום ואפשר להתבונן בהם כמעט מכל מקום באוהל שלכם, אפילו מתוך האמבטיה שלכם.במחנה האוהלים היוקרתי 12 אוהלים מרווחים ומרוהטים בסגנון אפריקני, ניתן להסתכל על הנוף כמעט מכל מקום באוהל ואפשר לצאת אל הדק שבחוץ ולראות את הנהר הזורם לאיטו.מחנה האוהלים גם מציע חוויה קולינרית טעימה ומעניינת, כל הארוחות ניתנות בחלל הפתוח של המחנה, בבוקר ובצהרים תוכלו להנות מארוחות באוויר הנעים שבחוץ ואילו את ארוחת הערב שלכם תאכלו תחת הכוכבים.כמובן שניתן גם לאכול במסעדה או פשוט להזמין את הארוחה לאוהל המפנק שלכם.
טיול לקניה
טיול לקניה

Elewana Tortilis Camp – להירגע אל מול הר הקלימנג'ארו

Elewana Tortilis Camp הוא מחנה אוהלים הממוקם באחד מאזורי יערות עצי השיטה של הפארק הלאומי אמבוסלי כשהוא פונה אל ההר הגבוה ביותר באפריקה – הר הקלימנג'רו. האוהלים מרווחים ומרובי חלונות שניתן לפתוח ולסגור בכל עת. ישנה יציאה גדולה למרפסת ופינת ישיבה ממנה תוכלו להתבונן על הנופים והצמחייה וכמובן על הר הקלימנג'ו בעל הפסגה המושלגת. כשהשמש מתחילה לשקוע וצובעת את השמיים בצבעי כתום, תוכלו ליהנות מנוף עוצר נשימה של ממש. במלון יש גם בריכה, לאונג', בר ומסעדה, לגבי המסעדה, לעיתים הארוחה שלכם תוגש דווקא בשטח הרחב יותר של המלון המשתרע על 121,000 דונם, זאת כדי לתת לכם עוד מן התחושה של החיים בטבע.היות שמחנה ממוקם בפארק אמבוסלי, זוהי הזדמנות מצוינת להיפגש עם שבט המסאי העתיק ולהסתכל מקרוב על עדרי הפילים אשר אמבוסלי נודעת בין המקומות עם אוכלוסיית הפילים הגדולה ביותר באפריקה.מחנה האוהלים היוקרתי מאוד נגיש לטיול ספארי בקניה, כשאמבוסלי מהווה את אחד מהמקומות הפופולאריים ביותר בה.
ספארי בשקיעה
ספארי בשקיעה

Little Governors' Campמיוחד, יפיפה ושקט

אם אתם מחפשים ספארי יוקרתי בקניה סביר להניח שתתקלו בשמורה הלאומית מסאי מארה המציעה טיולי ספארי עוצרי נשימה. אך אין זה הדבר היחידי שהיא מציעה שכן יש בה גם מחנה אוהלים יפיפה שאסור לפספס, קוראים לו Little Governor's, והוא מחנה אוהלים  (גלאמפינג ) עתיר פרסים הממוקם בשמורה הלאומית מסאי מארה.במחנה 17 אוהלים יוקרתיים ומעוצבים בקפידה אשר משרים תחושה של רוגע ואינטימיות מצד אחד וסקרנות והרפתקנות מצד שני.על מנת להגיע למחנה, יש להשאיר את הרכבים על גדות הנהר שכן ההגעה אל המלון היא רק באמצעות שייט בנהר המארה, מה שהופך את המלון למקום שקט ורגוע למדי.לאוהלים במחנה מרפסות עץ רחבות המאפשרות לאורחים לשבת ולהנות מהנוף הפסטורלי שמציעה שמורת מסאי מארה וכמובן לצפות בחיות המגיעות למקווה המים הנמצא סמוך למחנה.עוד דבר מעניין שתוכלו להסתכל עליו מהמרפסת שלכם הוא הכדורים הפורחים שטסים מעל נהר המארה. מדובר בחווה נהדרת שהמלון מציע, ניתן להזמין את הטיסה בזריחה או בשקיעה, לא משנה מה תבחרו, תקבלו שמפניה וארוחה בסוף או בתחילת הטיסה.
ספארי על כדור פורח
ספארי על כדור פורח
ספארי במסאי מארה
ספארי במסאי מארה

Loldia House  מלון שכולו קסם 

לולדילה האוס הוא מלון כפרי יפיפה בעל היסטוריה עשירה הניכרת גם בעיצובו. המלון ממוקם קרוב לאגם נאיבשה, האגם הגבוה ביותר מבין אגמי הבקע הסורי אפריקאי המוקף בעצי שיטה ומושך אליו חיות פרא רבות וציפורים. מעבר לנוף הטבעי של המלון, הוא מוקף מדשאות ופרחים צבעוניים, כשמסתכלים על הכל ביחד, מתגלה לה תמונה כל כך קסומה שלעיתים קשה להאמין שהיא אמיתית.במלון 9 בקתות עם נוף לאגם וכולן נמצאות לא רחוק מהבריכה המפנקת שגם היא צופה אל הנוף המיוחד כל כך של המקום.מלבד לחוויה המרגיעה והקסומה של המלון, תוכלו להנות גם מהאטרקציות הרבות שיש בקרבת המלון בהן רכיבה על סוסים, ביקור בכפרים של שבטים, שייט ברחבי האגם, ספארי לילה וצפייה בציפורים.

Sweetwaters Serena Camp כשהמלון הוא גם הספארי

מלון האוהלים Sweetwaters Serena Camp ממוקם בלב שמורת Ol pejeta, המהווה את מרכז ההצלה הגדול ביותר במזרח אפריקה לקרנפים שחורים, ומשמש גם כביתם של שלושת הקרנפים רחבי השפה הצפוניים הנמצאים בסכנת הכחדה. השמורה הינה אחת מהמקומות הפופולאריים ביותר לעשות טיול ספארי בקניה שכן ניתן למצוא בה מגוון חיות ולהנות מפעילויות נוספות בהן: הליכות ספארי ורכיבה על סוסים.מיקומו האסטרטגי של המלון מאפשר חוויה מעניינת, מיוחדת ומרגיעה שכן לא רק שהמלון נמצא בשמורה אטרקטיבית אלא גם שהמלון שוכן מסביב לבור מים המושך אליו חיות רבות ועליו ניתן להשקיף מהמרפסת הפרטית של כל אוהל.בסך הכל, למלון 39 אוהלי יוקרה, מסעדה המציעה אוכל מקומי בשילוב טעמים בין לאומיים, שני ברים נעימים שאחד מהם הוא מעין מחבוא שגם ממנו ניתן להשקיף על בור המים בנוחות מרגיעה ולשתות משהו.
sweetwaters
sweetwaters

The Cliff  כשהשכן ממול הוא פלמינגו ראוותן

The cliff  הוא מחנה אוהלים יפיפה הממוקם על קצה צוק וצופה על אגם נקורו.לכל אוהל מרפסת המשקיפה לאגם הרחב, מיקום מצוין שממנו ניתן להתבונן על יופיו, במיוחד כשהשמש מתחילה לעלות, מקשטת את השמיים בצבעי צהוב כתום המשתקפים במי האגם – זמן מצוין לשתות את הקפה של הבוקר ולהירגע.אבל זה לא הכל, האגם משמש למקום מפגשן של להקות הפלמינגו, כשהן מגיעות וממלאות את האגם בצבען הורוד, התוצאה היא נוף סוריאליסטי עוצר נשימה.האוהלים מרווחים ומעוצבים בקפידה, לא תראו הרבה הבדלים בין האוהל שלכם לבין חדר במלון רגיל של חמישה כוכבים.בקרבת המחנה תוכלו לעשות טיול הליכה , פיקניק ליד האגם, לצפות בציפורים וכמובן טיול ספארי.אין ספק שמדובר במחנה אוהלים מיוחד המציע חוויה מיוחדת במינה.
אדם נאקורו
אדם נאקורו

Entim Camp –  להיות במקום הנכון בזמן הנכון

המילה "אנטים" בשפת המארה פירושה "יער" והיא מתארת במדויק את מיקומו המיוחד של המחנה אשר  נמצא בקצה היער ומשקיף בשקט על כל המתרחש בטבע. למעשה זהו המקום הטוב ביותר לצפייה בנדידה הגדולה של הגנו המתרחשת פעם בשנה בשמורת מסאי מארה. אורחי המלון יכולים להתבונן בנדידה ממש מתוך האוהל שלהם, קחו לכם פיצוחים ובירה קרה ושבו להתבונן במופע המיוחד הזה – עשרות אלפי גנו חוצים את הנהר, דוהרים אל הנופים המרהיבים של רכסי ההרים שבאופק.במחנה 10 אוהלים מרווחים ומעוצבים בטוב טעם וכולם משקיפים לנהר המארה המזמן אליו חיות פרא רבות. כל אוהל שונה בעיצובו ומאובזר בכל מה שצריך, בכולם שירותים ומקלחת צמודים.כמו כן, יש גם לאונג' נעים בו תוכלו למצוא ספריה קטנה ולעיין בספרים וכמובן בר ומסעדה שגם הם משקיפים לנהר, מה שאומר שיכול להיות שיהיה לכם קצת קשה להתרכז בארוחה שלכם עם כל הדרמה שיכולה לקרות שם בחוץ."אנטים" מתמזגת עם הטבע הפראי של שמורת מסאי מארה וטומנת בחובה חוויה אותנטית המציעה הצצה אמיתית לחיים הפראיים.
מסאי מארה
מסאי מארה

Hemingways Nairobi – קטן מבחוץ, גדול מבפנים ובעיקר מפנק

מלון Hemingways Nairobi הוא אחד מהמלונות היוקרתיים של קניה וגם שייך לרשת (Small Luxury Hotels), מדובר במלון בוטיק עם 45 סוויטות יוקרתיות המעוצבות בסגנון מודרני עם נגיעות אתניות, והכי חשוב, לסוויטות מרפסות הפונות אל הרי הנגונג המרהיבים.מלון זה מתאים מאוד למטיילים, לבעלי עסקים ובעיקר למתפנקים שרוצים להנות מהנופים המרגיעים הנשקפים מן המלון, מהספא וכמובן ממטבח מקומי ובינלאומי שפתוח מידי יום לארוחות בוקר צהריים וערב ומגיש מגוון מנות אותנטיות.אין ספק, כי זהו אחד מהלודג'ים היוקרתיים בקניה שמספק חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בו.
נירובי
ניירובי
לכתבות נוספות על אפריקה לחצו כאןלהזמנת טיול פרטי לקניה השאירו פרטים באתר או התקשרו.

keyboard_arrow_up Call Now Button
טיול באפריקה עם אפריקני