איי סיישל -גן עדן במרחק 6 שעות טיסה

עצמו את העיניים ודמיינו את איי סיישל – מה עובר לכם בראש? עוד לפני שפתחתם ויקיפדיה ולפני שהצצתם בתמונות באינסטגרם, אנחנו יכולים רק לשער שהתמונה המצטיירת בראשכם כעת כוללת חופים תכולים ממוסגרים בסלעים מרשימים, מלונות מפנקים ועצי קוקוס מתבדרים ברוח. היינו קרובים? ובכן, המציאות, כפי שתגלו מיד – עולה כל דמיון, כיוון שאיי סיישל הם הרבה יותר מזה! הכירו את גן העדן עלי אדמות, הממוקם במרחק שש שעות טיסה בלבד מישראל.

 

מידע כללי

איי סיישל היפהפיים משמרים כבר אלפי שנים לא רק את הטבע הייחודי ואת בעלי החיים הנדירים המשוטטים בהם, אלא גם תחושת חופש מדהימה, כזו שאי אפשר לזייף, השייכת לעידן נשכח ורומנטי במיוחד. קבוצת האיים המיוחדת הזו מציעה הרבה יותר מאשר נופש בסגנון 'בטן גב', היא טומנת בחובה גם הזדמנות להציץ לטבע הבראשיתי בקרביים וליהנות משלווה, פשטות וקהילה אותנטית הדוגלת בחמימות ואחווה.

איי סיישל
איי סיישל

איי סיישל – סקירה גאוגרפית

הרפובליקה של שייסל ממוקמת בלב האוקיינוס ההודי, במרחק של 1,600 קילומטרים מזרחית ליבשת אפריקה וצפון מזרחית למדגסקר. סיישל מורכבת מ-115 איים, המוקפים במלדיביים, מאוריציוס וכן וראוניון הצרפתית.

על אף שיש בה מעל ל-100 איים, רק 33 מתוכם מאוכלסים ורק כמה איים בודדים באמת מיועדים לנופש מפנק. האי המרכזי הוא "מאהה" ובו ממוקמת עיר הבירה ויקטוריה – שם ממוקמת רוב אוכלוסיית סיישל. לצד מאהה, בסיישל יש מספר איים חשובים נוספים, כמו פרלין ולה דיג, עליהם נרחיב בהמשך. יתר האיים מאופיינים בשוניות אלמוגים נהדרות ושמורות טבע מדהימות ביופיין – על אף שהם אינם מיושבים, לא מעט מטיילים מגיעים לשוטט בין אוצרות הטבע ואתרי הצלילה הקיימים בהם.

הייחודיות של איי סיישל זיכתה שניים מאתריה בתואר "אתר מורשת עולמית" על ידי ארגון אונסק"ו. האתר הראשון הוא אטול אלדברה, המורכב מאיי אלמוגים מדהימים המצויים סביב לגונה יפהפיה. המקום מוגן מפני בני אדם. האתר השני הוא שמורת הטבע ואלה דה מה, הממוקמת בלב האי פרלין. בשמורה היפה יש את עצי דקל להם יש את הזרע הגדול ביותר בעולם.

מפת סיישל
מפת סיישל

אקלים, מזג האוויר ועונת מומלצות באיי סיישל

האקלים באיי סיישל הוא אקלים סוב-טרופי, מה שאומר שברוב עונות השנה הוא יציב וכמעט ולא משתנה – חמים, נעים ומושלם לחופשה טרופית.

האקלים הממוצע נע בין 24-31 מעלות בכל ימות השנה. הטמפרטורה הנמוכה ביותר שנמדדה באי עומדת על כ-20 מעלות ואילו החמה ביותר היא 32 מעלות בממוצע.

בחודשים אוקטובר-אפריל הרוחות נעשות חמות ולחות מאוד, אך החל מאפריל האוויר מתייבש מעט וגם המשקעים מתמעטים – שכן כיאה למדינה עם אקלים טרופי, בסיישל יורדים גשמים גם במזג אוויר חם. החודשים אפריל עד יוני הם האידיאלים לביקור באי, שכן אז לא, כאמור, המשקעים מתמעטים משמעותית ומזג האוויר נוח.

בחודשים יוני-אוגוסט יורדים יותר גשמים ברחבי האי ובחודשי החורף, ינואר-פברואר, נהנים האירופאים להגיע לקבוצת האיים וליהנות מהשמש המלטפת. כשאצלם מושלג וקר מאוד ובשיא החורף באירופה, נוהרים לסיישל אירופאים הנמלטים מהקור המקפיא ומתחממים באווירה הקיצית-הנצחית.

רוב הישראלים בוחרים להגיע לסיישל בסביבות חג הפסח (אפריל) וחג הסוכות (אוקטובר) – ואכן, זוהי תקפה אידיאלית לבקר באי. המשקעים מתמעטים, אחוזי הלחות צונחים ומזג האוויר נוח במיוחד.

תרבות

תושביה של סיישל הם תוצרת של עירוב בין עמים שונים, מגוונים מאוד – אפריקאים, בריטים, הודים, סינים ואפילו צרפתים. הערבוב האתני הזה יוצר מרקם אנושי מיוחד, חם וחביב, ידידותי להפליא – וכמובן, מעניין עד מאוד. 90% מתושביה של סיישל הם קתולים, ו-8% אנגלינקנים. השפה המקומית נקראת "קריאולית" ומזכירה מאוד צרפתית. תושבי האי דוברים אנגלית מצוינת ולומדים את השפה יחד עם צרפתית וקיראולית כבר בכיתה א', כך שתוכלו לתקשר איתם ללא בעיה.

בסיישל יש רמות שונות של מחייה, אך אין באמת עניים. גם התושב העני ביותר באי לא יתגורר ברחוב – אלא בבית פשוט מאוד, הראוי למחייה. העובדה הזו היא יותר מאשר ציון עובדה מעניינת, יש בה כדי להסביר את תחושת הביטחון הבסיסית של תושבי האי. כשתסתובבו ברחובותיה ההומים של ויקטוריה, בחופי הים הרבים או בבר בשעת לילה מאוחרת – כנראה שלא תחושו פחד או תחושת איום, אלא רק תחושת חופש נפלאה וקירוב לבבות נהדר גם עם הזרים שבאנשים.

תושביה של סיישל מאמינים מאוד בקיימות ומכבדים את הטבע – זה חלק מה-DNA הבסיסי ביותר שלהם. הם מאמינים בכך שהם אורחים זמניים בעולם ולכן חייבים לכבד את האדמה עליה הם חיים, עליה יחיו גם צאצאיהם ויתר צאצאי העולם בעתיד. במהלך שהותכם ברחבי האיים, תוכלו להבחין שעל אף שיש בהם שפע של מלונות וריזורטים יוקרתיים, אין בבנייתם משום פגיעה בטבע – לא חוצבים בהר כדי לבנות מלון, לא יוצאים בבנייה מסיבית ולא מקצצים בעצים או בכרי הדשא לטובת בנייה. הטבע, בעלי החיים, האדמה והצמחייה נמצאים במקום הראשון. מאותה סיבה, לא תמצאו בסיישל חופים פרטיים. כל אחד יכול להגיע לחופי האי, גם אם החוף ממוקם בשטחו של מלון או ריזורט מפנק

למי מתאימה חופשה בסיישל?

למי לא? אין אדם שלא יתאהב בקבוצת האיים האקזוטית ולא ירצה לתקוע בה יתד נצחית. איי סיישל הם יעד מעולה לזוגות בירח דבש, הם נחשבים לאחד היעדים הרומנטיים בעולם ומציעים לזוגות בחופשה רומנטית את כל הפינוקים שאפשר לחלום עליהם – שמש, ים, בתי מלון מעולים מצוידים בפסיליטיז מובילים ואווירה המעוררת אהבה, בכל דרך בה תבחרו.

ריזורט בסיישל
ריזורט בסיישל

אך חופשה בסיישל לא מיועדת רק לזוגות בחופשה רומנטית, אלא גם למשפחות. בבתי המלון השונים תמצאו בריכות, מגרשי טניס ומגרשי ספורט נוספים ובחלקם גם מתקני ספורט מים, פארקי מים, מועדוני ילדים וגם שירותי שמרטפות.

הכירו את האיים המרכזיים בסיישל

איי סיישל מתחלקים לשני אזורים מרכזיים – איי הגרניט הפנימיים, ובהם האי מאהה, האי פרלין ולה-דיג, והאיים החיצוניים השטוחים, בהם יש שוניות אלמוגים נהדרות ושפע של דיונות חול. האיים הפנימיים הם המקום בו תוכלו לפגוש בעושר התרבותי המיוחד של סיישל, שכן בין האיים הללו מתגוררת אוכלוסיית המדינה. האיים החיצוניים, לעומת זאת, הם מקום נהדר להתחבר לחוויה בראשיתית יותר, הכוללת בעיקר טבע מדהים הנשמר בקפסולת זמן מבודדת.

מאהה

מאהה הוא אי גרניט יפהפה, בו יש מעל ל-65 חופים, יערות ירוקים ופסגות נישאות. במאהה יש שפע של בעלי חיים וצמחייה, אותה תוכלו לגלות בטיול נינוח בלב הטבע השופע. בצפון האי יש את מגוון בתי המלון ובתי הארחה הגדול ביותר בכל סיישל – וילות, בתי מלון יוקרתיים, גסט האוסים ועוד. באי מאהה שוכנת גם עיר הבירה של סיישל – ויקטוריה. זוהי אחת מערי הבירה הקטנות בעולם, ובהתאם – הקסם המקומי נשמר בה להפליא. במקום תוכלו ליהנות משיטוט בין המבנים המיוחדים המאופיינים בארכיטקטורה מסורתית, שווקים הומים, חנויות בוטיק קטנות ורחובות קטנים וציוריים.

באי יש מגוון רחב של בעלי חיים הנמצאים בסכנת הכחדה, עקב צייד וכריתת יערות. בזכות המאמצים הרבים המושקעים בשימור החי והצומח במקום, ניצלו כמה מינים חשובים. האי מוכר בעיקר בזכות שפע הציפורים המתגוררות בו – מעל 150 מושבות שונות, בהן תוכלו למצוא זנים אנדמיים נדירים וציפורים מיוחדות במינן כמו ציפור שמש, היונה הכחולה ועוד.

מפת מאהה

פרלין

פרלין הוא האי השני בגודלו בארכיפלג הסיישלי והוא ממוקם במרחק של 40 ק"מ בלבד מהאי מאהה. הדרך אליו מתאפשרת באמצעות טיסה בת רבע שעה או במעבורת, שנסיעתה אורכת כ-45 דקות. את האי מחלק רכס גבעות מרשים במיוחד ויש בו כמה מהאיים המיוחדים ביותר בסיישל – כמו למשל אנזה לציו, הנחשב לאחד האיים היפים ביותר בעולם כולו.

בפרלין יש את ה- Vallée de Mai , האתר שהוכרז כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו, בו יש שפע של עצי קוקוס נדירים ופראיים.

גם בפרלין יש שפע של בתי מלון ובתי הארחה המאופיינים במגוון סגנונות – החל ממלונות יוקרה ועד למלונות באירוח קריאולי מקסים ואותנטי.

איי סיישל
איי סיישל, פרלין

לה-דיג

האי לה דיג הוא האי הרביעי בגודלו מבין איי סיישל. הוא מאופיין בסלעי גרניט יפהפיים המקשטים את החופים היפים עוד יותר, והשילוב ביניהם יוצר מראה עוצר נשימה, כמו גלויה מדהימה. האי ממוקם במרחק של 45 ק"מ מהאי מאהה ו-7 ק"מ בלבד מהאי פרלין. ההתניידות באי מיוחדת במינה, שכן היא מאופיינת באמצעי תחבורה מסורתיים יותר  – כמו עגלות שוורים ואופניים. סגנון הלינה באזור, גם עבור התיירים, הוא אותנטי ובתולי יותר.

איי סיישל
איי סיישל
איי סיישל, לה דיג
איי סיישל, לה דיג

מה עושים באיי סיישל?

החופשה האולטימטיבית באיי סיישל כוללת בעיקר שילוב בין חופים מדהימים ובטלה מושלמת, על חוף ים עם עץ קוקוס בזווית העין, וקוקטייל מרענן ביד. אך לצד ה'בטן גב' הנהדר, איי סיישל מציעים גם בילוי מגוון יותר. הנה חלק מהאטרקציות המחכות לכם באיים:

שייט באיי סיישל

המיקום הגאוגרפי המושלם של איי סיישל הופך אותה ליעד מעולה לפעילות שייט. מזג האוויר ותנאי הים נמצאים בצד של השייטים בכל חודשי השנה, ואתם יכולים להצטרף לשייט עצמאי או לבילוי משותף בים. ענף השייט מפותח מאוד בקבוצת האיים הסיישלית, ואתם יכולים לבחור בין שכירת סירות קטנות, יאכטה מפוארת, קטמרן ואפילו קיאק, ולצאת לקרוז מרגיע או לשייט מהנה על הגלים הקטנים בצבעי הטורקיז.

דייג באיי סיישל

פעילות נוספת הקשורה למים – שהיא לא מנוחה רגועה לצד החוף, היא דייג. איי סיישל היא חלומם הרטוב (תרתי משמע) של דייגים בכל העולם, שכן יש בו תנאים מעולים לדייג – ודגים מיוחדים במינם! שטח הדייג הסיישלי משתרע על פני יותר מ-1.4 מיליון קמ"ר ובתוכם מחכים לדייגים הסבלניים שפע של סוגי דגים – כולל דגי חנית, ברקודות ענק ואפילו כרישים.

אתרי צלילה באיי סיישל

ברחבי סיישל יש שפע של אתרי צלילה, והיא נחשבת לאחד היעדים המובילים בעולם לפעילות מסוג זה. העולם התת ימי העצום המחכה לכם מתחת למים מגוון להפליא ועוצר נשימה. אם תבחרו לצלול באזור האיים הפנימיים של סיישל, יתגלו לעיניכם שלל דגים יפהפיים, וסביב השוניות יחייכו אליכם לובסטרים, חשופיות ים בהמוניהן ותמנונים מרובי זרועות.

באזור האיים החיצוניים של סיישל, בהם יש שפע של חול וכמויות אלמוגים בלתי נתפסת, יחכו לכם גם שפע של בעלי חיים ימיים ייחודיים – אך גם כמה מהתופעות היפות בעולם, אליהם תוכלו להגיע באמצעות יאכטה, שכן האיים הללו ממוקמים במרחק שייט קצר. במקום יש מערות יפהפיות, גאיות, צוקים מימיים מרשימים וגם מרכז צלילה, הממוקם באי Desroches.

גם אם אתם לא צוללנים מקצועיים, סיישל מזמינה אתכם ליהנות מהחיים התת ימיים המדהימים באמצעות פעילות שנירקול או שחייה.

צלילה בסיישל
צלילה בסיישל

ספורט ימי באיי סיישל

לצד הרוגע והשלווה שמזמנים המים התכולים, בסיישל יש שפע של פעילויות ספורט ימי המיועדות לחובבי האדרנלין. אם אתם מחפשים ריגושים, אתם חייבים לבקר במפרץ הנקרא Beau Vallon, בו תוכלו לבחור את הפעילות האקסטרימית המועדפת עליכם מבין שפע של פעילויות מדליקות – החל מסקי מים, דרך סירות בננה, אופנועי ים וגם מצנחי רחיפה. פעילויות הספורט הימי מוצעים גם בבתי מלון רבים, בדקו בהיצע המלון שבחרתם האם מתקיימות בהם פעילויות כאלה.

גולף בסיישל

אין מקום יפה יותר לפעילות גולף מהנה, מאשר באיי סיישל הירוקים תחת שמי התכלת. בסיישל יש שני מועדוני גולף מרכזיים – הראשון הוא מועדון הגולף הממוקם באי מאהה, בו יש מגרש ובו תשע גומות. בפרלין, לעומת זאת, יחכה לכם מסלול גולף חדש וסופר מודרני, בו יש 18 גומות ונוף מדהים.

גולף בסיישל
גולף בסיישל

טיפולי ספא ובריאות באיי סיישל

איי סיישל הם המקום המושלם לטיפולי ספא, עיסויים, טיפולי טיפוח ושלל טיפולי בריאות נוספים. כמעט בכל מלון ברחבי האיים המרהיבים יוצע לכם תפריט טיפוח ייחודי, במיטב המסורת המקומית, המשלבת בין הגוף, הרוח והנפש. בין השאר, תוכלו ליהנות מטיפולי מסאז' מפנקים הכוללים גם שמני צמחים אקזוטיים, טיפולי מים מרעננים, אמבטיות טיהור וטיפולי פילינג מדהימים לחידוש העור.

ספא בסיישל
ספא בסיישל

מוזיאון חי: בעלי חיים וצמחיה

הטבע החי יעטוף אתכם מכל עבריו, שכן סיישל היא ביתם הטבעי של שפע מינים ייחודיים וצמחייה מפוארת. בסיישל מתגוררים צבי ענק מרשימים במיוחד, שפע של דגים טרופיים ושלל ציפורים ייחודיים לאזור, שאין באף מקום אחר בעולם. שממיות, עטלפים, חומטים, דולפינים, כרישים ודגי ברקודה הם רק חלק מהמגוון החי שאתם עשויים לפגוש במהלך החופשה שלכם.

צבי ענק בסיישל
צבי ענק בסיישל

מלבד זאת, בסיישל יש גם צמחייה שופעת ומדהימה במיוחד. היערות הבראשיתיים משתרעים על פני הרמה הגבוהה של האי מאהה ושל סילואט, ובוואלה דה מאי הממוקם בפרלין תוכלו לפגוש בעץ קוקוס עצום מימדים, מזן נדיר, זאת לצד סחלבים, היביסקוס, יסמין אדום ופרחי בוגונוויליה וגרדניה מדהימים.

חי לילה בסיישל

כשהלילה יורד על איי סיישל, הקצב עולה! בשעות הלילה, תוכלו ליהנות מהאווירה הייחודית ברחבי האיים ואזורי הבילוי. חיי הלילה המקומיים כוללים שפע של ברים, רובם ממוקמים בבתי המלון הגדולים המציעים גם תוכנית אמנותית, מסיבות ריקודים מקומיות ועוד. בנוסף, תוכלו להגיע גם לבתי הקזינו הממוקמים באי מאהה ובאי פרלין ולפזז במועדונים עד השעות הקטנות של הלילה. אם תרצו לגוון את החוויה ולהרגיש את הקצב הפועם של האיים גם בלילה, תוכלו להגיע אל מפרץ בו-וילון, בו יש טיילת מדהימה לאורכה פזורים מסעדות, בתי קפה ומדי שבוע, יש בה גם שוק לילה בו יש שפע של מזכרות, בגדים ואוכל מעולה. בחופי הרחצה הרבים הפזורים בין האיים תוכלו להתחבר לקצב המקומי במלוא הדרו – באמצעות השתתפות במופעי ריקודים מדהימים. מדי ערב עולים לבמה מיטב הרקדנים המקומיים ונעים לקצב צלילי תופים את ריקוד ה"סגה" המסורתי – כשהם לבושים בלבוש אותנטי ואת ריקודם מלווים לפידי ענק.

מסעדות בסיישל

ברחבי סיישל יש שפע של מסעדות מעולות, בכל הרמות, מכל הסגנונות ובכל טווחי המחירים. המבחר הגדול נע בין מסעדות גורמה בינלאומיות, מסעדות מקומיות המציעות את מיטב המטבח הקריאולי המשובח, מסעדות ביסטרו מעולות ומגוון מטבחי קונספט – מטבח אסיאתי, איטלקי, אירופאי קלאסי, צרפתי ועוד.

כיצד מתניידים בסיישל?

ההתניידות בסיישל פשוטה ונוחה עד מאוד, ולא אורכת זמן רב, שכן המרחק בין האיים השונים והאתרים השונים בתוך האי לא גדולים כלל. אמצעי התחבורה העיקרי הוא המעבורת, העושות את דרכן בין שלושת האיים המרכזיים – מאהה, פרלין ולה דיג. את הכרטיסים ניתן לרכוש עד 48 שעות לפני יציאת המעבורת, במקום או באמצעות אתר האינטרנט.

בשלושת האיים המרכזיים הללו תוכלו להתנייד גם באמצעות מוניות, המתומחרות בתעריף ממשלתי קבוע (כדי להיות בטוחים שאכן הדבר כך – בקשו מהנהג להפעיל מונה בתחילת הנסיעה). בנוסף, תוכלו לשכור את שירותיו של נהג מונית לליווי של יום שלם או לסיורים צמודים הכוללים גם הדרכה.

ההתניידות בתוך האיים מתאפשרת גם באמצעות אוטובוס, הפעיל באופן נוח וסדיר יותר באיים מאהה ופארלין. באי מאהה הוא היעיל ביותר ובפרלין מספר הקווים מצומצם יותר ופועל עד שעות אחר הצהריים.

אם אתם רוצים לחקור את האיים בדרך נוחה ונעימה, תוכלו לשכור אופניים ברוב בתי המלון ולטייל בתוך האי בקלות.

אפשרות נוספת להתניידות היא באמצעות רכב שכור, אותו תוכלו לשכור בנמל התעופה הבינלאומי הממוקם באי מאהה או בבתי המלון הגדולים. העדיפו לרכוש רכבים קטנים, שכן הדבר יקל עליכם את הנסיעה בכבישים הצרים שבאי. שימו לב – כיאה לקולוניה בריטית לשעבר, הנהיגה בסיישל היא בצד שמאל של הכביש.

היכן ישנים בסיישל?

מרבית המלון בסיישל מאופיינים בסטנדרטים גבוהים במיוחד. עד כמה גבוה? נאמר זאת כך: הנסיך וויליאם והדוכסית קייט מידלטון בחרו ביעד הזה כירח הדבש שלהם. בסיישל יש מגוון בתי מלון ואפשרויות לינה – החל ממלונות יוקרה, 5 כוכבים, ארבעה וגם שלושה כוכבים, זאת לצד אפשרויות של לינה בטבע.

הנה המלצות לשלושה מלונות בסיישל:

Constance Ephelia

מלון Constance Ephelia באי מאהה הוא חלק מרשת מלונות יוקרה המציעים בתי מלון גם באיים המלדיביים הסמוכים ומאוריציוס – וגם כאן, המלון מדהים במיוחד. זהו לא מלון מנקר עיניים, אך הוא גדול ויפה עד מאוד. הוא מאופיין בשילוב מדהים בין חומר לרוח ומתמזג באופן מושלם בטבע הסובב אותו – בלי לפגוע באף עץ, פרח או בעל חיים. במקום יש שפע של פינות שקטות ונסתרות, ערסלים הפונים לנוף ופינות ישיבה נוחות במיוחד.

באתר הנופש תוכלו ליהנות מחמש מסעדות שונות, חמש ברים, חמש בריכות וכן חנויות בוטיק נהדרות. חדרי האירוח במלון מדהימים ומעוצבים במיטב האמנות המקומית – הם כוללים אזור גן פרטי, חדר רחצה פרטי מפואר ובחלק מהוילות תוכלו ליהנות גם מנוף הפונה לרכס ההרים או לים הפתוח.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה מהפארק הלאומי מורן סיישל ובמרחק 25 דקות נסיעה בלבד מנמל התעופה הבינלאומי של סיישל.

Raffles Seychelles

אתר הנופש Raffles Seychelles קבע את מקומו בסמוך לאחד החופים היפים ביותר שיש בעולם – חוף Anse Lazio. המלון ממוקם באי פרלים היפה, והוא מציע וילות מפוארות, בריכות מים פרטיות ושתי בריכות מדהימות עם שפת אינסוף.

בכל אחת מהוילות תוכלו ליהנות ממיזוג אוויר, טלוויזיה במסך שטוח, מכונת קפה של נספרסו, מיני בר ומרפסת נהדרת. חלק מהמרפסות מציעות נוף יפהפה לאוקיינוס. 

Hilton Seychelles Northolme Resort & Spa

בלב האי מאהה, נמצא אחד מאתרי הנופש והספא המפנקים ביותר בעולם, מרשת הילטון. זהו מלון מפואר ומפנק הפונה לאוקיינוס ההודי וממוקם על צלע גבעה ממנה נשקף נוף נהדר. באתר הנופש תוכלו ליהנות מבריכה מדהימה עם ספת אינסוף וחדרי אירוח מפנקים ורחבים, בהם יש מיטות אפיריון ענקיות, אמבט ספא ונוף לגלים המלטפים.

במלון פועל גם מרכז כושר חדשני, בריכה גדולה ומרכז טיפולי יופי מתקדם. בגזרה הקולינרית, תוכלו ליהנות ממטבח קריאולי אותנטי המציע את שפע המאכלים המקומיים, וכן ממסעדת פיוז'ן בינלאומית. אם תרצו, תוכלו ליהנות מארוחת ערב לאור נרות על החוף, או לסעוד בבר המסעדה "אושן-ויו" המציע נוף לים הפתוח.

 

 

 לכתבות נוספות על אפריקה לחצו כאן

להזמנת טיול פרטי לסיישל השאירו פרטים באתר או התקשרו.

 

keyboard_arrow_up Call Now Button
טיול באפריקה עם אפריקני