טיול לדרום אפריקה בנהיגה עצמית מדרבן דרך סוואזילנד ליוהנסבורג

7 ימים | טבע | ספארי

    view_headline
    סקירה כללית

    • נקודת יציאה: דרבן

     

    • נקודת סיום: יוהנסבורג

     

    • לינה: Seaforth Farm / Hippo Hideaway / Hilltop Camp / Reilly's Rock Hilltop Lodge/ Airport City Lodge

     

    טיול זה מיועד במיוחד לחובבי הטבע שכן הוא מתאפיין בשפע של עולם החי והצומח לאורך כל הדרך.
    הטיול כולל ביקור בעיירת בליטו(Ballito)  אשר בה חוף מקסים וממנו ניתן לצפות בדולפינים המנקדים את המים הטרופיים החמימים של החוף הצפוני של מחוז קוואזולו נטאל (Kwazulu Natal).

    בהמשך הטיול מבקרים בעיירת סנט לוסיה (St Lucia), ממנה יוצאים לסיורים בשמורת Greater St Lucia Wetland,  אתר מורשת עולמית של אונסק"ו בה תוכלו לצלול בשוניות אלמוגים או להלך לאורך קילומטרים של חופים זהובים. כמו כן, בשמורה זו ניתן לחתור בקיאק, ללכת במסלולים רגליים, לצלול עם שנורקלים או לשוט בסירה. מלבד אלו, הטיול כולל גם את שמורת הספארי הראשונה שהוקמה בדרום אפריקה, סוואזילנד, המהווה יעד תיירותי מרתק עם תעשיית אומנות מפותחת, שווקים מסורתיים ושמורות הספארי שבתוכה וכן ניתן לקחת בסווזילנד סיור תרבות, רפטינג, קנופי, טרקטורונים ועוד ועוד, אין ספק שמדובר בטיול מגוון ועשיר בפעילויות.

    view_module
    פרטים נוספים
    • משך הטיול בימים
      7
    videocam
    צפייה מהנה
    view_module
    מפת מסלול

    email
    הצטרפו לחוויה בלתי נשכחת








    view_headline
    מה בתכנית?

    יום 1 I מדרבן לבליטו

    הטיול מתחיל ביציאה מדרבן ונסיעה לכיוון בליטו (Ballito) שעל החוף הצפוני של מחוז נטאל, הידוע גם כחוף הדולפינים (Dolphin Coast). חוף הדולפינים הוא אחד מיעדי הנופש הפופולאריים והיפים ביותר בדרום אפריקה. האזור קיבל את שמו מלהקות דולפינים שהפכו אותו לביתן, אותם ניתן לראות כמעט כל ימות השנה.

    העיירה בליטו שוכנת בלב חוף הדולפינים, מוקפת בחופים זהובים ומים חמים של האוקיינוס ההודי.

    לינה:

    Seaforth Farm

     

    ימים 3-2 I מבליטו לסנט לוסיה

    נסיעה לכיוון העיירה סנט לוסיה (St. Lucia) ממנה יוצאים לטיולים ברחבי האזור.

    הביצות המקיפות את האזור, מושכות חובבי טבע מכל העולם. תכניות שימור אינטנסיביות הפכו את האזור לשמורה ייחודית בליבה של שפכי הנהרות Mkuze, Nyalazi and Hluhluwe.

    שמורת (Isimangaliso Wetland Park (Greater St Lucia Wetland Park:

    שטח השמורה מכיל בתוכו מגוון טבעי מדהים – אגם סנט לוסיה, הרי אובומבו, כרי דשא, יערות, ביצות, דיונות, חופים ושוניות אלמוגים.

    השמורה משתרעת לאורך חוף הזולולנד (Zululand), מ-Mapelane בדרום ועד Sodwana בצפון. המגוון הטבעי מאכלס עולם חי וצומח עשיר שאין דומה לו בכל דרום אפריקה. בין החיות שניתן לראות בשמורה הם תנינים, היפופוטמים, קרנפים, פילים, באפלו, ג'ירפות, קודו, אימפלות ועוד מינים רבים אחרים.

    ברחבי השמורה תוכלו לצלול בשוניות אלמוגים או להלך לאורך קילומטרים של חופים זהובים; לחקור את הדיונות הגדולות ולבקר בתוך היער שנושק לחוף; או לצעוד במרחבי כרי הדשא הפתוחים. ניתן לחתור בקיאק באזור השמורה, או ללכת במסלולים רגליים, לצלול עם שנורקלים או לשוט בסירה.

    חיות ימיות שניתן לראות בשמורה הן לווייתנים נודדים בעומק הים וצבי ים שמקננים על החוף בלילות הקיץ. מ-Mapelane השמורה משתרעת צפונה וכוללת בתוכה שמורות ימיות נוספות, ביניהן: St Lucia Game and Marine Reserves, False Bay park, Cape Vidal, Sodwana Bay, Mkuzi Game Reserve and the Maputaland Marine Reserve.

    לינה:

    Hippo Hideaway

     

    יום 4 I מסנט לוסיה לשמורת Hluhluwe-Imfolozi Park

    מסנט לוסיה, נסיעה לשמורת הספארי Hluhluwe-Imfolozi Park.

    השמורה נמצאת בלב הזולולנד. מלכי הזולו, Dingiswayo ו-Shaka, היו הראשונים שקבעו בשטח את חוקי השימור, כך נהפכה השמורה לראשונה באפריקה, ונוסדה בשנת 1895. השמורה נודעת בעיקר בזכות הדגש הרב שמושם בה על שמירה על הקרנף הלבן.

    השמורה מלאה בנקודות מסתור ובורות מים האידיאלים לתצפית על החיות מקרוב. גודל השמורה הוא 960 אלף דונם והיא מכילה מגוון עצום של עולם החי והצומח. מבין החיות שניתן לראות בשמורה הן: באפלו, גנו, זברות, ג'ירפות, פילים, אימפלות, קודו, חזירי יבלות, קרנפים, אריות, נמרים, צ'יטות, צבועים, ציפורים שונות ועוד.

    שימו לב: המבקרים בשמורה משלמים דמי שימור בסך 70 ראנד ליום לאדם (50% הנחה לילדים), במקום דמי כניסה.

    לינה:

    Hilltop Camp

     

     

    יומים 5-6 I משמורת Hluhluwe-Imfolozi Park לשמורת Mlilwane Wildlife Sanctuary (סוואזילנד)

    נסיעה לכיוון מבבנה (Mbabane) עיר הבירה של סוואזילנד. ממלכת סוואזילנד מוקפת מצפון ומדרום על-ידי דרום אפריקה, וגובלת במזרח עם מוזמביק. עם הכניסה לסוואזילנד, תגלו מדינה אחרת לחלוטין, עם מסורות ותרבות שונות לגמרי מדרום אפריקה.

    סוואזילנד היא המדינה הקטנה ביותר בחצי כדור הארץ הדרומי, בגודל של מעט מעל 17 אלף קמ"ר. על אף גודלה, סוואזילנד היא יעד תיירותי מרתק עם תעשיית אומנות מפותחת, שווקים מסורתיים ושמורות ספארי.

    השמורה הוותיקה והמתויירת ביותר בסוואזילנד היא Milwane הנמצאת במרחק נסיעה קצרה ממוקדי התיירות שבמדינה. השמורה פתוחה 24 שעות ביממה, עובדה שמשחקת לטובת מבקרים המגיעים בשעה מאוחרת.

    ביום השני בסוואזילנד ניתן לקחת סיור תרבות, רפטינג, קנופי, טרקטורונים ועוד .

    לינה 2 לילות:

    Reilly's Rock Hilltop Lodge

     

    יום 7 I מסוואזילנד ליוהנסבורג

    מסוואזילנד תתחילו בנסיעה לכיוון התחנה האחרונה בטיול – יוהנסבורג. יוהנסבורג היא העיר השנייה בגודלה באפריקה והיא ביתם של 8 מיליון איש. קחו לכם את שארית היום ליהנות מהעיר התוססת, בעלת התרבות העשירה, האנשים המעניינים ואינספור האתרים בהם אפשר לבקר.

    לינה:

    Airport City Lodge

    view_headline
    פרטים נוספים

    הערות

     

    מקומות הלינה המצוינים תלויים בזמינות. במידה ולא יהיו זמינים, החברה תספק אפשרות אלטרנטיבית.

    ניתן להאריך את משך הטיול באמצעות בחירה של טיולים נוספים בנהיגה עצמית שבאתר.

     

    השכרת רכב

     

    ניתן לבחור ברכבים עם מאפיינים שונים להשכרה. עלות הרכב משתנה בהתאם לסוג הרכב שתבחרו.

    keyboard_arrow_up Call Now Button
    טיול באפריקה עם אפריקני