לודג'ים למתפנקים +

בואו לגלות את הקולקציית הלודג'ים המפנקים של אפריקני בדרום אפריקה

לודג'ים למתפנקים בשמורות פרטיות בדרום אפריקה

לפניכם קולקצית לודג'ים ברמה של 5 כוכבים

 

 

למה להזמין חופשה בשמורת ספארי פרטית?

שירות ונוחות –ארוחת בוקר במסעדה של השמורה כלולה במחיר.

מספר רכבים מצומצם – רוב השמורות הפרטיות לא מאשרות נסיעת ספארי עצמאית, ולכן רכבי השמורה יהיו היחידים שתראו. עובדה זו מבטיחה פחות תנועה, פחות תיירים ויותר טבע פראי.

תצפיותכיוון שיש מעט רכבים, מובטחת לכם תצפיות מצוינות כל הזמן.

מספר מוגבל של מבקרים – בכל נסיעה בספארי יש מספר מצומצם של נוסעים, מה שיבטיח לכם מושב חיצוני בג'יפ, ממנו אפשר לצפות בחיות בצורה הטובה ביותר.

צוות מקצועי – הנסיעות בספארי מתבצעות ע"י צוות מקצועי שידריך אתכם על החיות שתראו בדרך.

נסיעות בשבילים לא מסומנים – לרכבי השמורה הפרטית יש אישור לנסוע בשבילים לא מסומנים, דבר שאסור בתכלית האיסור בגנים לאומיים. לכן, המדריך שלכם יוכל לחפש את החיות במקומות המסתור שלהן.

ספארי לילה – ספארי לילה גם הוא ייחודי לשמורות פרטיות ומובטחות בו תצפיות מרהיבות.

טיולים רגליים בספארי – בעבור ההרפתקנים שבינינו, חלק מהשמורות הפרטיות מציעות טיולים רגליים מודרכים בספארי.

ילדים – הרבה מהשמורות הפרטיות מתאימות לילדים ומציעות שירותי בייביסיטר.

יעד חלומי לאוהבי החתולים הגדולים. הנמר הוא אחד מבין החתולים שתוכלו לראות בשמורה. הנמר מרהיב ביופיו ונחשב לאחת החיות החמקמקות ביותר לצפייה בספארי. כך שאם תראו אותו, אפילו אם לזמן קצר, תדעו שהרווחתם מפגש יוצא דופן.

ה- Simbambili Game Lodge ממוקם בצפון-מזרח שמורת הספארי Sabi Sand, ובו ריכוז הנמרים הגדול ביותר בעולם. השמורה מציעה הזדמנויות שאין כמותן למפגשים מרהיבים עם היצורים המופלאים הללו, ביחד עם שאר "חמשת הגדולים" שחיים בה. הלודג' מתמזג באופן מושלם עם סביבתו ומציע חוויה קסומה בעזרת סוויטות ייחודיות. מכל אחת מהסוויטות נפרשים מראות מרשימים של נהרות עונתיים, אזורי הצמחייה הנרחבים של שמורת Sabi, ומגוון עשיר של חיות וציפורים.

לאורחים ב-Simbambili Game Lodge יש התענוג הנוסף של ספא במקום, המציע את טיפולי היופי החדשניים והיוקרתיים ביותר, ואפילו מסאז'ים לנופם של מישורי השמורה. בנוסף, בלודג' חדר כושר אינטימי הכולל את כל הציוד הנדרש לאימוני כושר בסיסיים.

ה- Shumbalala Game Lodge נמצא בלב הסוואנה המדברית ומוקף בעצי שיטה. הלודג' המפנק והיוקרתי נמצא בלב הטבע הבראשיתי המופלא, שעדיין לא נפגע מהעולם סביב.

כמקום אינטימי ואקסקלוסיבי הכולל 4 סוויטות לבחירה בלבד, Shumbalala Game Lodge מציע נקודות תצפית יוצאות דופן על החיות והציפורים בליוויים של המדריכים המקצועיים והמנוסים שלנו. אם אתם רוצים נקודת תצפית עוד יותר אינטימית, פשוט התרווחו בכיסא הנוח שלכם שבמרפסת התצפית הפרטית שלכם. הסוויטה הנשיאותית מתגאה בשני חדרי שינה גדולים, סלון פרטי, אח פנימי וחיצוני, אזור בנוי למדורה ובריכת שחייה פרטית.

ה-Thornybush Game Lodge הוא לודג' אלגנטי ואקסקלוסיבי מושלם בעבור אורחים בודדים, חופשות משפחתיות, חופשות לארגונים וחברות, קבוצות קטנות, ולירחי דבש. נסיעות ספארי מרתקות בזריחה ובשקיעה, ספא במקום, מטבח גורמה, היינות הטובים בעולם וחדרים יוקרתיים – כל אלה מחכים לאורחים ב- Thornybush Game Lodge. בנוסף, לארגונים וחברות, בלודג' מרכז כינוסים מצויד כהלכה המתאים ל-60 איש.

בלודג' 18 סוויטות יוקרתיות ושתי סוויטות משפחתיות שיכולות לארח עד 40 איש. הסוויטות המפנקות מצוידות ומרוהטות בסגנון מפואר, כיאה ללודג' חמישה כוכבים. פלטת הצבעים העיצובית של כל הלודג' מורכבת מגוונים מרגיעים ומעץ כהה, שמשלימים את האווירה השקטה של הסביבה. הריהוט והאביזרים בלודג' הם מהסטנדרט הגבוה ביותר. חדר האמבטיה שבסוויטות מאובזר בכיור כפול, אמבטיה גדולה הצופה אל הסוואנה ומקלחות פנימיות וחיצוניות.

בכל הסוויטות מרפסות עץ פרטיות הכוללות מקומות ישיבה נוחים המשקיפים אל השמורה ואל מקווה המים ממנו שותות החיות. כאן תוכלו לקחת לעצמכם פסק זמן, לחשוב מחשבות, לתפוס תנומה, ולמלא את יומן המסע שלכם בזמן שאתם נהנים מהאוויר הצח, אור השמש והסביבה המרגיעה והשקטה.

הסוויטות המשפחתיות כוללות בריכת שחייה במרפסת. בנוסף, בסוויטות אלה הסלון כולל ספת שינה הנפתחת למיטה המתאימה ל-2 ילדים. בסוויטות יכולים להתארח עד 2 מבוגרים ו-2 ילדים מתחת גיל 12, או 3 מבוגרים. מלבד העובדה שהן מרווחות יותר, הסוויטות המשפחתיות מצוידות ומעוצבות באותו סגנון עשיר כמו הסוויטות הזוגיות.

הלודג' מציע מספר פעילויות והפעלות לילדים. להפעלות צריך להירשם מראש, והן מבטיחות פעילות חינוכית מהנה במהלך השהות שלכם ושל ילדיכם במקום.

 

The River Lodge ממוקם בלב הנופים רחבי הידיים של Thornybush Nature Reserve, לשפת נהר Monwana העונתי. הלודג' מציע חוויה מדברית, מבודדת ופרטית, ושילוב מושלם בין מפגש עם "חמשת הגדולים" לבין לוקסוס של 5 כוכבים בשביל הגוף והנפש.

הלודג' הממוזג והמפואר מוגבל לאכלוס של שמונה אורחים בלבד בארבע סוויטות, שכל אחת מהן מעוצבת בסגנון אפריקאי אופנתי, ביניהן הסוויטה המלכותית הכוללת 2 חדרי שינה. כל סוויטה ממוקמת באזור דיסקרטי וכוללת מרפסת תצפית מוגבהת ובריכה פרטית, אלה במטרה להבטיח חוויית ספארי ייחודית ופרטית.

הלובי וחדר האוכל המרווחים מעוצבים בצורה עשירה ומרוהטים באופן נפלא. את הארוחות מבשל שף פרטי שמכין עבורכם מאכלי גורמה לנגד עיניכם.

דמיינו לעצמכם – אתם יושבים לצד הבריכה, בזמן השקיעה האפריקאית השלווה, ומסתכלים לעבר מקווה המים אליו מגיעות החיות לעת ערב לשתות. זוהי השלווה האולטימטיבית, במרכז הלב הפועם של הספארי.

keyboard_arrow_up Call Now Button
טיול באפריקה עם אפריקני