מלון החודש : The Victoria Falls Hotel

אל מול מפלי ויקטוריה - מלון מפנק בסגנון בריטי ונגיעות של אפריקה

טיול במפלי ויקטוריה חייב לשלב את המלון היפיפה הזה:

מדשאות, מזרקות, סימטריה וגווני טרקוטה מבחוץ, דיוקנאות, נברשות מרובות קנים וספות צ'סטרפילד מבפנים – ממלכה בריטית בלב זימבבואה.

מלון ויקטוריה פולס הוקם על ידי הבריטים בשנת 1904 ושימש תחילה כמקום לינה עבור עובדי הרכבת, אלו בנו את מסילות הרכבת של זימבבואה. מאז ועד היום הוא עבר כמה שינויים ואולם העיצוב הבריטי שלו נותר וכעת הוא נחשב לאחד ממלונות היוקרה הטובים בעולם.

חדרי השינה מוארים באור שמש נעים ויש בהן מיטת אפיריון גדולה, ספה, שולחן וכמובן חדר אמבטיה מפנק. החדרים משתנים בגודלם וניתן למצוא חדרים שונים, כמו גם חדרים המעוצבים בסגנון מודרני יותר.

חלק גדול מן החדרים פונים אל מפלי ויקטוריה ומציגים נוף מיוחד מהחלון.

ההליכה מהחדר אל הלובי מזכירה סיור במוזאון, על הקירות תלויים מכתבים ישנים ממוסגרים וצילומים בשחור לבן שהצהיבו, ריחות של משהו עתיק נישאים באוויר וכשמגיעים ללובי מתגלה לו חלל גדול עם תקרה גבוהה וחלונות ארוכים. את הקירות מקשטים דיוקנאות גדולים של אצילים ופוחלצים של חיות שונות.

מהלובי ניתן לצאת אל המרפסת הפונה אל הגן הירוק ,הגשר הגדול ומפלי ויקטוריה שאף על פי שלא רואים את נפילת המים משם, עדיין אפשר לראות את אדי המים שלהם.

כשמתיישבים במרפסת לקוקטייל של אחר הצהריים, אפשר להנות ממשמע צלילי הרכבת הישנה שחוצה לאיטה את הגשר. הקיטור שיוצא מהקטר משתלב עם המים הניתזים ממפלי ויקטוריה ועולים למעלה, יוצרים ביחד מעין ציור אימפרסיוניסטי. מדהים לשבת שם ופשוט להנות מהנוף המיוחד הזה כמו גם מהתחושה שאתם נמצאים בחצר מלוכה, אם כי בניגוד לחצר מלוכה שאולי היו מתהלכים בה כלבי קורגי חמודים, את החצר של מלון ויקטוריה פולס פוקדים בבונים ומנגוסים.

לאורך היום אפשר להנות מתה של אחר הצהריים, ספא, שחייה בבריכה ונשנושים שונים, כמו גם ממגוון אטרקציות שנמצאות בקרבת מקום: טיסה במסוק מעל מפלי ויקטוריה, באנג'י, שחייה בבריכת השטן (בעונה), סירת מנוע ועוד.

הארוחות מוגשות בקצה השני של המלון ובדרך אפשר לעבור בין גלריית תמונות, פסלים וכמובן מדשאות.

ארוחת הערב כוללת בופה עם שפע של מאכלים, סוגים שונים של בשר, דגים, מנות מהמטבח הסיני, ההודי והאיטלקי וכן מנות צמחוניות. את הארוחה מלווה הופעה של רקדנים במסכות שונות ותופים המזכירים שעדיין מדובר באפריקה. כמו כן, ישנה מסעדה נוספת שהכניסה אליה מצריכה לבוש אלגנטי והיא בתשלום נוסף וחוויה בפני עצמה.

לסיכום, מלון ויקטוריה פולס מציע חווית אירוח נפלאה ומיוחדת במינה.

לכתבות נוספות על מקומות לינה  לחצו כאן

להזמנת טיול פרטי לאפריקה השאירו פרטים באתר או התקשרו.

keyboard_arrow_up Call Now Button
טיול באפריקה עם אפריקני